Something Else.: Big Bad Wolf

Saturday, March 30, 2013

Big Bad Wolf

assalamualaikum. aku ingat entry yang lepas tu entry terakhir aku sebelum ke plkn. tapi tak. hahaha. harini first time aku pergi Big Bad Wolf. wah best sangat. mula-mula tu masa pergi bahagian romance tu, cuma jumpa dua buku ja yang berkenan di hati. Memoirs of an Imaginary Friend dan Confession of a Karaoke Queen. ingat nak cari buku Sophie Kinsella. yelah aku ni memang peminat buku shopaholic series. sepanjang aku duk rumah pun aku baca Shopaholic. suka sangat perwatakan Becky  yang  kelakar. heheh. tapi tu lah yang jumpa pun yang dah baca.

so bila pergi bahagian young adult tu, dah mula rasa gila. memang rambang mata gila sampai pilih lapan buah buku. hahaha. tapi bila pilih punya pilih, ambik lima saja.

lepastu, sambil ikut my sister tengok bahagian cookery, rasa macam nak pilih empat buah buku jelah. so buku Busy Woman Seeks a Wife terpaksa la dilupakan. yelah nanti beli banyak-banyak takut tak terbaca pulak.

 

 

ini lah empat buat buku yang aku beli tadi. boleh la nak buat baca masa kat plkn nanti kalau bosan kan. tapi sempat ka nak bosan? hahaha.

til then.

No comments: