Something Else.: Favourite things

Tuesday, November 12, 2013

Favourite things


Assalamualaikum,

lama gila tak update kat sini kan. lebih kurang 7 hingga 8 bulan macam tu lah tak update. memang banyak gila benda yang nak diceritakan kat sini. dari plkn sampai lah tempat aku sambung belajar sekarang ni. tapi aku tak nak cerita sekarang. tak dak mood untuk itu. hehe.

sekarang ni aku tengah cuti semester selama tiga minggu. boleh la rehat rehat sikit.  boleh la marathon movie ka drama korea apa yang patut. tapi kali ni tak banyak cerita korea yang aku sempat tengok. drama melayu plak yang banyak aku marathon kali ni. yang pasti jodoh itu milik kita best. haha.

ok aku nak cerita pasal salah satu makanan kegemaran aku ni.



seriously, masa makanan dah sampai tu memang rasa happy sangat. tiramisu dia so yummy tapi bila rasa pavlova dia. serious keras kot. macam tak pandai buat ja. hahah pandai komen plak aku ni. ya memang la pavlova  a bit crunchy kan tapi tak kan keras sangat kot.pavlova yang buat sendiri lagi sedap. seriously. walaupun pavlova yang dibut sendiri tak la nampak menarik macam kat kedai kan. tapi marvelous! hahaha.

 

 lepastu, aku baru tau tentang kewujudan tiramilova. gabungan tiramisu and pavlova. oh my god i'm craving!



No comments: